החטא ועונשו

מינהל התעופה הפדרלי (FAA) בדרך חד סטרית

שמתם לב שאצל יזמים קיימת תכונה של צייד? סטיב קירש כבר גילה תושיה אל מול גרייס לי שהיא יושבת ראש הוועדה החיצונית של ה-CDC לבטיחות חיסונים (ACIP). תרגמתי את הפעולה הנהדרת של סטיב והיא פה. הפעם סטיב צד את ד"ר סוזן א. נורת'רופ והכניס אותה לפינה מרתקת. פה המקור. וכך הוא כותב:

הרגע היתה לי שיחה נחמדה עם קצינת הרפואה הפדרלי הבכירה ד"ר סוזן א. נורת'רופ. עד הסוף, היא כבר לא יכולה לומר, "לא ידעתי". אם היא לא תפעל עכשיו, יש להעמיד אותה לדין על סיכון חיי טייסים. אם לא תהיה חקירה, ראשים צריכים להתגלגל.

תקציר מנהלים
בשעה 10:15 בבוקר ביום שבת 21.1.2023, התקשרתי לטלפון הסלולרי הפרטי של קצינת הרפואה הבכירה הפדרלי של ה-FAA (מינהל התעופה הפדרלי) ד"ר סוזן נורת'רופ. השיחה נמשכה 2 דקות. בשיחה, התייחסתי למאמר החדשותי שבו היא אמרה בעצם שהיא לא ראתה שום הוכחה לכך שחיסוני קוביד הביאו טייסים לאי יכולת לטוס.

בהתחלה חשבתי שהיא משקרת, אבל מסתבר שהיא דוברת אמת. היא לא ראתה ראיות כי למרות שהיא הודתה בשיחה שהיא ידעה על בוב סנואו, אף אחד ב-FAA מעולם לא טרח להתקשר אליו. אי פעם! אז הם מעולם לא ראו את הראיות כי הם סירבו בכוונה להסתכל על הראיות! מבינים את זה? כך עובד המדע.

אז שאלתי את ד"ר נורת'רופ אם היא מעוניינת לדבר עם טייסים שהושבתו על ידי חיסון הקורונה. היא ציינה שכן. אחרי הכל, מה היא יכלה לומר באותו שלב? היא הייתה צריכה להגיד "כן".

זה מטריד שהיא לא דיברה עם בוב סנואו. דיברתי עם בוב סנואו. ראיינתי אותו לערוץ Rumble שלי למרות שזה לא מתפקידי לחקור את התקריות האלה. ראו את הראיון שלי עם ג'וש יודר ואת הראיון שלי עם בוב סנואו. במילים אחרות, עשיתי יותר כדי לחקור את האירוע הזה מאשר ה-FAA.

קפטן סנואו נמנע בקושי מהתרסקות מטוס, אבל היא מעולם לא דיברה איתו כדי להעריך אם הזריקות היו מעורבות. ברצינות?! הצעתי לה ליצור קשר עם קפטן סנואו והיא הסכימה. אז שלחתי לה באימייל (באמצעות דוא"ל העבודה הרשמי שלה ב-FAA) רשימה של טייסים, מספרי טלפון שלהם. כעת יש לה את פרטי הקשר של הטייסים האלה:

  1. ג'וש יודר (ראש ארגון טייסים חופשים בארה"ב שנמצא בקשר עם עשרות טייסים שנפגעו בחיסון)
  2. בוב סנואו (אמריקן איירליינס)
  3. קווין סטילוואגון (דלתא איירליינס)
  4. קודי פלינט (4 רופאים קבעו שהוא נטול כושר בטיסה בגלל החיסון נגד קוביד)
  5. ג'ון סי לאמב (טייס מסחרי בן 66 ללא בעיות לב קודמות. ב-6 בינואר, המבחן הראשון שלו לרפואה נדחה, עקב חסימת AB 2, Mobitz סוג 2. אשתו עברה התקף לב 8 ימים לאחר זריקת מודרנה. ראו סיפור זה בהרחבה).

חשוב מכך, במייל הזה, הזמנתי אותה גם לארח שולחן עגול ציבורי ב-FAA המזמין אנשים משני הצדדים של הנרטיב "היעיל ובטוח", כדי שה-FAA יוכל לחקור את האמת. בדיוק דיברתי עם הסנאטור רון ג'ונסון ואני יכול להבטיח שהוא ישמח לעזור לה להרכיב שולחן עגול של רופאים משני צידי הנרטיב כדי לתדרך את בכירי ה-FAA על הסיכונים של החיסונים האלה.

והצעתי לפרסם את ההצהרה המתוקנת שלה לציבור כדי שנוכל להוציא לאור את האמת שהחיסונים אינם בטוחים ומשביתים טייסים.

השחיתות ב-FAA עמוקה. האם ידעת שאף אחד ב-FAA מעולם לא התקשר לבוב סנואו? איך ה-FAA יכולה לחקור את התקרית הזו מבלי לדבר אפילו עם הטייס?

סוזן תצטרך לחשוף לציבור האמריקאי מה בדיוק עשה ה-FAA כדי לחקור את תקרית בוב סנואו שהתרחשה ב-9 באפריל 2022. איך זה שבמשך 9 חודשים אף אחד ב-FAA (או מכל ארגון ממשלתי אחר) לא עשה זאת. הושיט יד לקפטן סנואו? WTF? אנחנו צריכים קצת שקיפות כאן לגבי האופן שבו אירועי החיסונים הללו נחקרים!

סוזן ידעה על סנואו והיא בוודאי ידעה שאף אחד לא הושיט יד והתקשר אליו. במילים אחרות, כולם ידעו שיש להם טייס פצוע חיסון ובחרו בכוונה לא לחקור. ביקשתי מסוזן הסבר. אם לא אקבל הסבר תוך 24 שעות, אקרא לה להתפטר.

אני קורא לזה מכיוון שאף אחד בקונגרס לא (חוץ מהסנאטור ג'ונסון). אף אחד מהם לא רוצה לדעת. לעזאזל, כשאני מתקשר לחברי קונגרס, הם מתעלמים ממני. גם תקשורת המיינסטרים לא. נראה שהאחריות לחקירת התקריות הללו נופלת על ה-Substack של סטיב קירש (שיש לו צוות במשרה מלאה רק אני) להעמיד את האנשים האלה באחריות.

סוזן גם תצטרך לדבר על מדוע חלה עלייה של 300% בתביעות נכות ארוכות טווח שהוגשו באמריקן איירליינס (ינואר – יולי 2022) ואיזו חקירה ערכה ה-FAA לגבי מה שהשבית את אותם טייסים.

יש לנו מחסור בטייסים באמריקה. מה מצאה סוזן כאשר ה-FAA חקרה מדוע תביעות הנכות זינקו? או שהם לא עשו כלום כדי לחקור? אם הם לא עשו כלום, למה הם לא עשו? הייתי רוצה לדעת. הניו יורק טיימס ו-CNN… ובכן, לא כל כך.

לבסוף, האם ידעתם שבעלה של סוזן, ג'ון הייל, הוא טייס. ג'ון סירב לקחת את החיסון נגד קוביד בגלל חששות בטיחות. אז זה לא רק כמה "אנטי-וואקסרים" שמפיצים "אינפורמציה שגויה". סוזן מבינה בבירור שלאנשים אינטליגנטים שהיא מכבדת יש חששות לגיטימיים שגורמים להם לסרב לקחת את הזריקה.

הנרטיב מתפרק. אנו זקוקים לשקיפות ציבורית בכל הדברים לעיל. ואנחנו צריכים את זה עכשיו לפני שחיים יאבדו.

היו לנו כמה שיחות קרובות. ה-FAA צריכה להיות פרואקטיבית לגבי זה, לא תגובתית לאחר התרסקות.

רקע כללי
קראתי את המאמר הזה שדיבר על המאמר שלי וציטט את ד"ר נורתרופ:

מנתחת האוויר הפדרלית סוזן נורת'רופ מצאה שכל חיסוני הקוביד המאושרים בארה"ב בטוחים לטייסים, אמר ה-FAA, בטענה כי "לא נמצאה שום ראיה" לסיבוכים הקשורים לחיסון שגרמו ל"תאונות מטוסים או אי כושר טייסים".

והמאמר הזה שמדבר על מחקר של MIT הקושר את החיסון לבעיות לב ואשר מתייחס לחקירת ה-FAA על תקרית השלג. זה אומר:

  • ה-FAA לא ענתה ל-Just the News אם היא חוקרת את תקרית שלג.
  • "מנתח האוויר הפדרלי של ה-FAA קבעה בדצמבר 2020 ובפברואר 2021 כי טייסים ובקרי תנועה אוויריים יכולים לקבל בבטחה את החיסון של פייזר, מודרנה או ג'ונסון אנד ג'ונסון", אמרה הסוכנות בהצהרה מוכנה. "ה-FAA לא מצאה שום עדות לתאונות מטוסים או לאי כושר של טייסים שנגרמו על ידי טייסים הסובלים מסיבוכים רפואיים הקשורים לחיסונים נגד קוביד-19".

חשבתי לעצמי שנראה שהם פשוט לא מודעים לבעיות. אז פניתי לחבר שלי שחשבתי שיהיה לו את מספר הטלפון הנייד האישי של סוזן והתקשרתי אליה. היא ענתה לטלפון, "שלום". שאלתי, "האם זו סוזן?" היא אמרה, "כן, מי זה?" הסברתי לה שאני העיתונאי ששבר את הסיפור על שינוי כלל ה-EKG. אמרתי לה שיש לי חדשות טובות. שאוכל לקשר אותה עם טייסים שנפצעו כדי שה-FAA יוכל לתקן את ההצהרות השגויות שלהם לעיתונות.

שאלתי אותה: "דיברת עם בוב סנואו?" היא אמרה שהיא מודעת לבוב סנואו, אבל מעולם לא דיברה איתו. אז שאלתי, "האם תרצה לדבר איתו ועם טייסים אחרים שנפצעו?" היא אמרה כן." אמרתי, "נהדר. אני אשלח לך את מספרי הטלפון הנייד שלהם." לאחר מכן שלחתי לה את המייל הבא ושלחתי לה הודעת טקסט.

המייל שלי לסוזן נורתרופ
אל: סוזן נורת'רופ (במייל faa.gov שלה)
נושא: חיסון
עותק: ג'וש יודר; בוב סנואו; ג'ון סי לאמב

בוב סנואו: +1 xxxxx (מנע תקרית שהייתה מתרסקת את המטוס במזל טהור). טייס מסחרי א.א.
ג'וש יודר: xxxxxxxxx (מכיר הרבה טייסים פצועים)
John C. Lamb xxxxxxxx
סוזן את צריכה לעיין במחקר התיאלנדי ובמחקר של 777 מחוסנים שנעשה בשוויץ. ברור שהחיסון גורם לפציעה לבבית. אין שאלה.
כל זה זמין ב-Substack שלי ב-stevekirsch.substack.com
אשמח לדון בכל אחד מיותר מ-1,000 המאמרים שכתבתי בנושא. אף אחד בעולם לא ידון איתי. הם אפילו לא יכולים לענות על השאלות הפשוטות לגבי מקרי המוות העודפים ב-VAERS. אולי תוכל להקים שולחן עגול עם מומחי ה-FAA ועמיתיי כדי שנוכל לקיים דיון ציבורי פתוח על בטיחות החיסונים הללו והנזקים שהם גרמו? האם יש סיבה שלא נרצה לדעת את האמת כאן? כולם נמנעו משולחנות עגולים אלה ובמקום זאת צנזרו אנשים עם דעות מנוגדות. אני לא חושב שזה לטובת הציבור, נכון? ממתי מחלוקות מדעיות נפתרו באמצעות צנזורה?

תארגני פאנל כזה? אספק תריסר מומחים מוסמכים לצד שלנו בשולחן.

אם את לא מאמינה לי, פשוט דרשי מהטייסים לעבור בדיקות d-dimer וטרופונין מיד לפני ו-3 ימים לאחר החיסון ולדווח ל-FAA. זה יוכיח מיד שזה גורם נזק לטייסים. אתם תדעו לאחר שתעשו זאת עבור כמה טייסים בלבד. למרבה הצער, הקהילה הרפואית מסרבת לעשות מחקר כזה. אני אפילו אשלם את העלויות אם ה-FAA לא רוצה.

כמו כן, ראי את הסיפור על המחקר של קליבלנד קליניק שמראה שהחיסון גורם יותר נזק: ככל שיותר זריקות, כך גדל הסיכוי להידבק, מה שאומר שיש לעצור את החיסונים.

ג'ון לאמב היה הטייס שכתב את ההערה הכלולה במאמר שלי בחלק העליון.

חשוב שתעדכני את ההערות הציבוריות שלך בהקדם האפשרי מכיוון שמה שאמרת כבר לא נכון.

אני יותר מאשמח ליידע את העולם על התגובות החדשות שלך!
כמו כן, זה נותן לך סקירה כללית של הבעיה מכיוון שרופאים בבריטניה מסכנים את הרישיון הרפואי שלהם כדי לדבר בפומבי על הסיבה שצריך להפסיק את הזריקות.
המספר שלי הוא xxxxxxx
תודה שהיית מוכנה לדבר עם הטייסים האלה כדי שנוכל להוציא את האמת לאור!
-סטיב

ההודעה של הטייס קווין סטילוואן לסוזן נורת'רופ

הודעת הטקסט שלי לסוזן נורתרופ

 

 

 

 

 

 

 

סיכום
זה גדול. בשיחת טלפון איתי היום, קצינת הרפואה הבכירה של ה-FAA, ד"ר סוזן נורת'רופ, הסכימה לדבר עם טייסים שנפגעו בחיסון.

לאחד מהם, קודי פלינט, יש ארבעה רופאים שיעידו על כך שהוא נכה ומנוע מהטסת מטוס ושהפציעה הייתה יכולה לקרות רק מהחיסון נגד קוביד. המטוס שלו כמעט התרסק. היה לו מזל גדול ששרד. זה לא "צירוף המקרים" היחיד.

אם ד"ר נורת'רופ תהיה כנה, היא תיצור קשר עם כולם במייל ותזמן לשולחן עגול ציבורי, תזמין את כל הטייסים שנפגעו מהחיסון, ולאחר מכן תוציא הנחיות מעודכנות. אם היא אכן תקיים את השולחן העגול ותזמין את כל הטייסים שנפגעו מהחיסון להעיד, הכל יסתיים מבחינת "הסיפור הבטוח והיעיל".

אם היא לא תפנה מיד לטייסים כפי שהובטח, יש לפטר אותה לאלתר. אם היא לא תפוטר, יש לחקור את הנהגת ה-FAA. אם היא לא תקיים שולחן עגול, זה יהיה אישור נוסף לכך שה-FAA חוששת לחקור את בעיות הבטיחות.

כך או כך, האמת מנצחת. וככה זה הולך להיות. כפי שחבר שלי ד"ר מאלון היה אומר בהתייחסו לחיסונים הללו, "האמת היא כמו אריה; אתה לא צריך להגן עליו. תן לו להשתחרר; הוא יגן על עצמו."

השאירו תגובה

נגישות