החטא ועונשו

קצינת הרפואה הפדרלית של ארה"ב סוזן נורת'רופ צריכה להתפטר

זה היה מהיר, רק אמש יצא סטיב קירש לצוד את קצינת הרפואה הפדרלית הראשית של רשות התעופה הפדרלית וכבר סטיב קורא להתפטרותה/פיטורייה. הוא גם מסביר את ההגיון שבצעד זה ומזמין לשולחן עגול:

אם היא לא תתפטר, ה-FAA צריכה לפטר אותה. היא סיכנה את חייהם של טייסים, עובדי FAA והציבור בשל כישלונה המחפיר לחקור חששות בטיחות הקשורים לחיסוני הקורונה.

תקציר מנהלים
במאמר זה, אפרט מדוע מנתחת האוויר הפדרלית של ארה"ב, סוזן נורת'רופ, צריכה להתפטר באופן מיידי. אם היא לא תתפטר, יש לפטר אותה.

אי חקירת נושאי בטיחות רבים הקשורים לחיסון שהובאו לידיעתה אינה ניתנת לסליחה. מעשיה מסכנים את חייהם ובריאותם של עובדי ה-FAA, הטייסים והציבור. אני מכיר אנשים בתוך ה-FAA וטייסים שנהרגו או נכים לצמיתות בגלל שהם פעלו והתחסנו לפי הנחיית ה-FAA. סוזן לא קראה לאף אחד מהאנשים האלה לחקירה. זו התעלמות מהחובה.

כמו כן, מכיוון שה-FAA מעולם לא ערכה שולחן עגול כנה שבו נושאי הבטיחות והיעילות הקשורים לנגיף הקורונה, אני משתף פעולה כעת עם טייסים חופשיים של ארה"ב, הסנאטור רון ג'ונסון וה-Highwire כדי לעשות שולחן עגול משלנו שבו אנו מזמינים את כל עובדי ה-FAA המעוניינים בכך. , רופאים משני הצדדים של הדיון, וטייסים ועובדי FAA שרוצים לספר את סיפור פציעת החיסון שלהם (או סיפורו של חבר אם האדם חושש מגמול). אם תרצו לדבר בפגישה ולספר את סיפורכם, או סיפורו של טייס או עובד עמית, אנא הירשמו כאן.

המשימה של ה-FAA
להקשר, קרא את זה. שימו לב שהמילה בטיחות באה במקום הראשון.

מתן מערכת התעופה והחלל הבטוחה והיעילה ביותר בעולם

עכשיו, קראו את הטיעונים למטה וקחו את זה בחשבון… התיק נגד סוזן נורת'רופ

  1. טייס אמריקן איירליינס בוב סנואו עבר התקף לב 6 דקות לאחר נחיתת המטוס. סוזן ידעה על התקרית, אבל עברו יותר מ-9 חודשים ואף אחד מה-FAA לא התקשר לסנואו כדי להעריך אם חוסר הכושר יכול היה להיגרם מהחיסון. שאלתי אותה אם היא רוצה לדבר איתו והיא אמרה שכן. אבל כשחיברתי את השניים, היא לא השיבה לו. איך זה מגן על הציבור? ואיך יתכן שלא התקשיתי להגיע לסנואו לאחר התקרית אבל ה-FAA לא הצליח?
  2. טייס אמריקן איירליינס ווילבורן וולף, בן 56, מת בפתאומיות ימים לאחר חיסון ה-J&J שלו. נקבע על ידי רופאיו שהחיסון נגד קוביד גרם למותו. ה-FAA מעולם לא יצר קשר עם אשתו כדי ללמוד זאת. אם אני יודע על מותו, איך ייתכן שה-FAA לא ידע על מותו?
  3. אין חיסונים שאושרו על ידי ה-FDA לטייסים. זו הפרה של חוקי ה-FAA לקדם את חיסוני ה-EUA (אישור חירום) כ"מאושרים". סוזן הביטה לכיוון השני בזמן שזה קרה. ה-FAA שיווקה בכוונה את החיסונים האלה כמקובלים כאשר חוקי ה-FAA אמרו שהם לא. בנוסף, חלפו רק 48 שעות מהרגע שה-FDA העניק EUA עבור החיסונים (12/10/2020) וה-FAA הוציא הנחיות הקובעות שכל הטייסים צריכים לקבל את החיסון (12/12/2020). הייתי רוצה לדעת אילו בדיקות עצמאיות עשתה סוזן ב-48 השעות הללו וכיצד ניתן היה להשלים את הבדיקות הללו כל כך מהר. לטייסים יש סיכוי גבוה ב-60% לסבול מקרישי דם מאשר לציבור הרחב וקרישי דם הם תופעת לוואי ידועה של חיסונים אלו. היכן נעשתה הבדיקה האקראית על אוכלוסיית טייסים שהראתה שהיא בטוחה? כנראה פספסתי את זה. איך זה היה יכול להיעשות ב-48 שעות זה לא פחות ממדהים. הם צריכים לפרסם איך זה הושג מכיוון שזה כנראה יהיה המאמר הנקרא ביותר בכל הזמנים.
  4. ג'ון רניולו, שהוא יועץ בכיר ל-FAA, המליץ בשנת 2021 על בדיקת כל הטייסים לאחר שקיבלו את הזריקות. יש לי עד שיעיד את מה שרניולו אמר לו: שאף אחד לא צריך לקבל את הזריקות האלה. מה הוא אמר ל-FAA ולמי הוא סיפר? רניולו לא מחזיר שיחות טלפון. אולי זה ידרוש זימון לקונגרס כדי ללמוד את התשובה.
  5. סוזן אפשרה לשנות את מרווח ה-EKG PR ללא כל הצדקה מדעית לשינוי. אף חברת לב בעולם לא שינתה את ההמלצות שלה. מדוע ה-FAA עשתה פתאום את השינוי הזה? כשטאקר קרלסון התקשר, ל-FAA לא היו להם תשובות. כיצד זה אפשרי?
  6. היו קריאות רבות מארגונים שונים למיין טייסים לאחר חיסון. כל השיחות הללו זכו להתעלמות.
  7. סוזן לא מאמינה בשקיפות. הצעתי שנוציא הכל לאור על ידי שולחן עגול ציבורי כדי לפתור את הבעיות. במקום "רעיון טוב" כל מה שקיבלתי היה שתיקה. שתיקה לא פותרת את הבעיות.
  8. כשנודע לסוזן על מקרים כמו כמעט התרסקות של בוב סנואו, היא לא עשתה דבר. היא לא הזהירה אף אחד שאולי תהיה לנו בעיה. בקרת הטיסה של ה-FAA היילי לופז מושבתת כעת לצמיתות מזריקה אחת בלבד של פייזר. היא צעירה. אין תרופה ידועה. היא לא יכולה להחזיק בעבודה וביטוח אובדן כושר העבודה שלה מפסיק בעוד 5 שנים. האם סוזן שמעה פעם את הסיפור שלה? לא.
  9. יש מספר בלתי נספר של סיפורים כאלה וסוזן התעלמה מכולם. אף פצוע אחד שדיברתי איתו לא אמר לי שה-FAA חקרה את פציעתו. סוזן אפילו לא יודעת כמה סיפורים יש. האם היא אי פעם ביקשה מטייסים ועובדי FAA לדווח על סיפוריהם ולהבטיח סודיות ואנונימיות? אני אתפלא אם היא תעשה את זה. היא מתנהגת כמו אדם שלא רוצה לדעת שהחיסונים אינם בטוחים.
  10. מכיוון שסוזן הסתכלה לכיוון השני כשהובאו לידיעתה נושאי בטיחות חיסונים, היא עלולה להיות אחראית לרצח ברשלנות פלילית.
  11. אפילו היום, סוזן עדיין לא עוסקת בבעיות הבטיחות. כשסיפקתי אנשי קשר של הפצועים, היא מעולם לא התקשרה לאף אחד מהפצועים (או למשפחת ההרוגים). כשהצעתי שולחן עגול, היא לא אמרה, "זו הצעה נהדרת." אני די בטוח שהיא לא תוציא הודעה לעיתונות שאומרת שההצהרה שלה על כך שהחיסון לא גורם לאירועי טייס נעשתה בטעות. כשאמרתי שאם לא אשמע ממנה בחזרה מדוע אף אחד ב-FAA לא חקר את סנו, שאקרא לה להתפטר, היא לא התקשרה אליי כדי להסביר מדוע ה-FAA מעולם לא חקרה אף אחד מאירועי הבטיחות. אם יש הסבר הגיוני לחלוטין, מדוע היא לא סיפקה אותו כשנשאלה?
  12. איך כל כך קל לי למצוא את מקרי המוות/פציעה האלה ולדבר עם הפצועים (או משפחת ההרוגים) וסוזן מעולם לא דיברה עם אף אחד מהם?
  13. זו בעיה דחופה, כל מקרי המוות האלה של צעירים שמתים בפתאומיות, אבל סוזן אומרת לעיתונות שאין מה לראות כאן, תתקדם. אבל בעלה יודע שהחיסונים מסוכנים ומסרב לקחת אותם. אז היא יודעת שאנשים נבונים והגיוניים הסתכלו על הנתונים וקבעו שיש בעיה ענקית. על כל מי שנמצא בתפקידה מוטלת החובה להקשיב היטב לטיעונים של מומחים משני הצדדים של נושא חשוב כמו זה. לאילו מומחי נרטיב נגד היא פנתה כדי לקבל תדרוך מלא בנושאים? התשובה היא אין. זו אותה תשובה למספר הטייסים הפצועים שאיתם דיברה. היא פשוט לא רוצה ללמוד את האמת על מה שה-FAA עשה.
  14. המצב חמור מאוד. שמעתי מחושף שחיתויות בצבא לאחרונה ש-11% מטייסי הצבא נפצעו קשות מהחיסוני קוביד  ושלמעלה מ-20% עשויים להיות פציעות קליניות או תת-קליניות. כשחושף שחיתויות הזה יקבל אישור לדבר, אפרסם את שמו ואת הנתונים שלו. לפי ה-FAA, ישנם 166,738 טייסי חברות תעופה בארה"ב. שימוש במספר חושפי השחיתויות, זה מרמז שהדבר מתורגם ליותר מ-18,000 טייסים שנפצעו קשה. גם אם נשתמש במספר שמרני יותר ממחקר של 777 אנשים בשוויץ, אנו מסתכלים על 4,668 טייסים עם כמות מסוימת של נזק ללב מהחיסון נגד קוביד. אבל ה-FAA לא מודע לטייס אחד שנפצע?! זה מצביע על כך שהסוכנות עיוורת לפציעות כאלה. בוודאי, סוזן הייתה קוראת לחקור את הפער, נכון? היא מעולם לא הזכירה לי את זה. אולי כי לא אכפת לה.
  15. ב-26 ביולי 2022 קיבלה סוזן חבילה של מסמכים המבקשים בדיקה רפואית לכל הטייסים. היא לא עשתה כלום עם החבילה. למה? מה הייתה ההצדקה? שהיא לא רצתה לדעת את האמת?
  16. מדוע סוזן מעולם לא, ביוזמתה, קראה לשולחן עגול כדי לדון בנושאים אלה בפורום ציבורי? יש לזה חשיבות ציבורית גדולה ובוודאי שהיא ידעה שקולות חשובים הושתקו.
  17. יהיה מעניין לראות אם סוזן מסכימה או לא מסכימה עם המאמר הזה שנכתב בשיתוף פרופסור וינאי פראסד מאוניברסיטת UCSF. לפי מעשיה, נראה שהיא לא מסכימה. זו בעיה עבור כל מי שנמצא בעמדה שלה.
  18. לא ראיתי את תוצאות הנתיחה של הטייס שמת באוויר בטיסה 3556 של השליח (אמריקן איגל). למה לא? הטייס מת ב-19 בנובמבר 2022. זה היה לפני חודשיים. הבדיקות לא נמשכות כל כך הרבה זמן והיה צריך לתעדף אותן בגלל חששות הבטיחות הלאומית. על מנת להבטיח שמות הטייס אינו קשור לחיסון, הגוף יצטרך להיבדק בטכניקות המתאימות או שלא יימצא קשר לחיסון. אני יודע שד"ר ריאן קול מעולם לא התבקש לייעץ בנושא והוא האדם הבקיא ביותר בארה"ב למקרים כאלה. הציבור האמריקני צריך לדעת מי ביצע את הנתיחה, מדוע ה-FAA הרגיש שהוא יודע יותר מקול לבצע את ההערכה, האם הבדיקות הנכונות שנעשו כדי לשלול סופית שהחיסון גרם למוות, ומה ההיסטופתולוגיה הראתה. סוזן צריכה להיות שקופה עם הציבור האמריקאי לגבי כל זה. זה התפקיד שלה: להבטיח את בטיחות הנוסעים. במקום זאת, לא שמענו דבר. שום דבר!
  19. לבסוף, והכי חשוב, בשעת מבחן, היא נכשלה בגדול. הייתה לה הזדמנות בסוף השבוע הזה להתקשר לכל הטייסים שנפצעו (ולאשתו של טייס מת), לדבר עם רופאים כמו פיטר מק'קולו שניסו להתריע בפני ה-FAA על הסכנות, ללמוד שהיא עשתה טעות, ואז מיד לתקן את הטעות שלה. במקום זאת היא לא עשתה דבר מזה. היא אפילו לא דיברה עם טייס אחד. אולי היא דיברה בטלפון עם עורכי דין פליליים על כיצד להגן על עצמה בצורה הטובה ביותר מפני אחריות. יש לה את סדר העדיפויות שלה במקום הלא נכון עבור מישהי בתפקידה. הבוסים שלה ב-FAA צריכים לבקש ממנה את רישומי הטלפון שלה ולראות בדיוק איך היא בילתה את זמנה ב-21 בינואר ו-22 אחרי השיחה שלי אליה. אני יכול להבטיח לכם שהיא לא דיברה עם אף טייס פצוע.

יתר על כן, הכיסוי על מקרי המוות מהחיסון אינו מוגבל רק ל-FAA. ברור שיש שחיתות שקורה ב-DoD עם נתוני DMED (מערכת בדיווח של הצבא האמריקאי). הסנאטור ג'ונסון שלח למזכיר אוסטין מכתב על כך, ולא נערכה חקירה. כיצד זה אפשרי? אז ה-FAA היא לא הסוכנות הפדרלית היחידה שבה החיסון מוגן על חשבון החיילים שלנו.

סוזן מודעת לראיות שהחיסונים מגדילים את הסיכוי להידבקות
אין דרך אפשרית שאדם בעמדה של סוזן לא יוכל לדעת על המחקר של קליבלנד קליניק שעקב אחר למעלה מ-51,000 עובדי שירותי בריאות בגיל העבודה ומצא שככל שמספר הזריקות גדול יותר, כך גדל הסיכון להידבקות בקוביד. בקיצור, הזריקות עושות בדיוק את ההיפך ממה שה-FAA טענה שהם יעשו.

סוזן הייתה צריכה לקרוא להפסקה מיידית של תוכנית החיסונים כאשר המאמר הזה פורסם בסוף השנה שעברה. במקום זאת, סוזן לא אמרה דבר. שום דבר!

המחקר של קליבלנד קליניק עקב אחר כולם בבית החולים (מעל 51,000 עובדים) לאורך זמן מנקודת התחלה קבועה. היה ברור שיותר זריקות גרמו ליותר הידבקויות, וההבדלים כולם היו מובהקים סטטיסטית ולא חופפים. כל המאמצים של קהילת הפרו-חיסון לבטל את המחקר הופרכו.

לגבי התירוץ שהמחקר לא עבר ביקורת עמיתים, זה רק תירוץ. יש להתייחס ברצינות לכל מחקר שנעשה בקליבלנד קליניק. זהו בית החולים המדורג מס' 2 בעולם. סוזן ועמיתיה ב-FAA יכלו בקלות לסקור את המחקר ולעשות "ביקורת עמיתים יעילה". אם היו לה שאלות, היא הייתה יכולה לפנות למחברי המחקר. בקיצור, היא הייתה יכולה לעשות סקירת עמיתים יסודית של המחקר. מה סוזן עשתה? שום דבר.

הודעה מקפטן גרג פירסון
גב' נורתרופ היקרה,

שמי גרג פירסון, ואני מועסק כקפטן בחברת תעופה גדולה בארה"ב. לצערי איני יכול לבצע את תפקידי בשלב זה עקב פציעה מהחיסון שנגרמה באוגוסט 2021. נכנסתי לפרפור פרוזדורים ארבע עשרה שעות לאחר קבלת המנה הראשונה של החיסון של פייזר. הייתי צריך לעשות שיחת טלפון לבתי הצעירה מהמיון, בלי לדעת אם אצליח לעבור את האירוע. הקריירה שלי נהרסה על ידי חוויה מסכנת חיים זו, שה-FAA אשמה בה במלואה. אני מודע לעמדתך שחולקת על המציאות של פציעות חיסונים בקרב טייסים אמריקאים. הראיות אינן ניתנות לערעור, ומוכיחות אחרת. מחובתך לומר את האמת בעניין זה, על אף ההשלכות.

בברכה,
גרג פירסון

הערה: דיברתי באופן פרטי עם טייסים פצועים ועובדי ה-FAA והם כועסים לחלוטין על מה שקרה. אבל הם רגועים בתקשורת הפומבית שלהם. אל תתנו לזה להטעות אתכם לחשוב שזה לא עניין גדול. ה-FAA הרסה את חייהם ולא לוקחת אחריות על תפקידם בפציעה.

הודעה מקפטן קווין סטילוואגון (דלתא איירליינס)
אנחנו צריכים לגלות מי ב-FAA קיבל את ההחלטה להמליץ על הזריקה הזו לכל הטייסים, למה הם קיבלו את ההחלטה הזו ועם מי הם התייעצו. החשד שלי הוא שהם התייעצו עם ה-CDC ולא עם המומחים הרפואיים שלהם. אני גם חושד שהם קיבלו את ההחלטה על סמך "בטיחות" ו"הגנה". הבטיחות של הגנה על טייסים מפני הידבקות במחלה קטלנית. ראשית, המחלה הייתה קטלנית רק לאנשים שהיו קשישים ותחלואה נלווית. זה הוכח בהסגר של ספינת השייט Diamond Princess בפברואר 2020 והתוצאה של זה לעיני כל. טייסי חברת תעופה אינם קשישים וללא תחלואה נלווית. שנית, הזריקה לא יכולה להגן על אדם מפני הידבקות. ה-CDC ידע את זה, וכל יועץ רפואי של FAA ששווה את המלח שלו היה יודע זאת גם כן. הם גם ידעו שתופעת לוואי בעלת עניין מיוחד היא שריר הלב עם כל הזריקות. דלקת שריר הלב נמצאת בקטגוריית "אל תגרור" עבור טייסים. מדוע ה-FAA יאפשר להזריק משהו לטייסים שיכול לגרום למצב שאוסר על הנפקת אישור רפואי לטיסה היא אינדיקציה ברורה לכך שה-FAA מקולקל.

הוצעה לסוזן הזדמנות לסקור את המאמר הזה לפני שפרסמתי אותו
ב-22 בינואר בשעה 13:04 PST, הצעתי לסוזן הזדמנות לסקור את המאמר הזה לפני שאפרסם אותו. היא לא הגיבה לפני שפורסם ב-23 בינואר בשעה 9:43 בבוקר. היא לא הגיבה לאף אחת מההודעות שלי מאז שיחת הטלפון שלנו. מביך אותי למה היא לא תרצה להגן על המוניטין שלה.

אנא שלחו דוא"ל לאנשים אלה וספרו להם את מחשבותיכם

המייל ששלחתי זה עתה


אם אשמע תגובות, אפרסם אותן כאן. אני כמעט בטוח שלא אשמע כלום כי הם יבחרו לשתוק בזמן שאנשים נפצעים. אני מקווה שאני טועה לגבי זה. בקרוב מאוד נדע.

הירשם כאן כדי לדבר ב (או להשתתף) בשולחן העגול שלנו בוושינגטון הבירה (תאריך שייקבע)
סביר להניח שה-FAA לא יערוך שימוע פומבי לשמוע מהפצועים מכיוון שהוא יחשוף את העובדה שהם לא חקרו אף אחד מהם. אנחנו לא יכולים לסמוך על עזרה בקונגרס. למעט הסנאטור רון ג'ונסון, נראה שאף חבר קונגרס לא מעוניין לקרוא לחקירה. זו האחריות שלנו להטיל אחריות על הממשלה שלנו. זה אומר שאנחנו צריכים לקחת את העניינים לידיים שלנו.

אז יהיה לנו שימוע פומבי שבו נעמיד את כל הפציעות של הטייסים ועובדי ה-FAA לעיני הציבור המלא כולל הפעולות שה-FAA נקטה כדי לחקור כל פציעה. אנחנו מזמינים:
מנהלי ועובדי FAA, רופאים משני הצדדים של נושא בטיחות החיסונים, טייסים וקציני איגודי טייסים, דיילים, עיתונאים, בכירים ועובדי חברות תעופה, חושפי שחיתויות, חברי קונגרס

אם אתה רוצה להשתתף או לדבר, הירשם כאן.

בינתיים…
אנא שקול לתרום ל- US Freedom Flyers. הם מממנים תביעה נגד ה-FAA כדי לחייב את הממשל לשאת  באחריות, להגן על בטיחות התעופה ולהבטיח שתוכנית החיסונים תיעצר מיד עבור טייסים. זה מדהים בעינינו שאנחנו צריכים לפנות לתביעות כדי לגרום ל-FAA לעשות את עבודתה.

סיכום
ה-FAA הכשיל אותנו.

יש להחליף את סוזן נורת'רופ באופן מיידי במנהלת שתעמיד את בטיחות הטייסים, הציבור ועובדי ה-FAA בראש סדר העדיפויות ולא תפחד לחקור ולחשוף את האמת לגבי הבטיחות והיעילות של חיסוני הקורונה.

זה גם הזמן לקחת את העניינים לידיים שלנו ולחשוף בפומבי את השחיתות בתוך ה-FAA לעיני כל על ידי אירוח שולחן עגול משלנו כדי שהציבור האמריקני יוכל לשמוע ישירות מהטייסים ועובדי ה-FAA שהקריירה שלהם הופסקה בפתאומיות וחייהם הושפעו לרעה

זה יהיה נחמד אם ה-FAA יכנס לפגישה כזו בעצמה, אבל זה נראה מאוד לא סביר. אשמח אם יוכיחו לי שאני טועה.

אם אתה רוצה להשתתף או לדבר, הירשם כאן.

בבקשה שתף
אנא שתפו זאת בהרחבה. חשוב שנודיע לאנשים על השחיתות בתוך ה-FAA ועל השולחן העגול שאנו מארחים.
קישור למקור

השאירו תגובה

נגישות